Word Tutor!

Amsterdam, Zaandam, Gouda
Stichting The Bridge
Kom jij bij ons werken?

Vanaf eind augustus 2022 fulltime en parttime maatschappelijk betrokken tutoren gezocht in Amsterdam, Zaandam en Gouda (PO en VO).

Wil jij als docent en rolmodel maatschappelijk kwetsbare leerlingen extra ondersteunen en hen zo laten groeien? Krijg jij er voldoening van om met leerlingen, ouders en collega’s een sterke band op te bouwen? Ben jij geïnteresseerd in evidence-based innovaties? Solliciteer dan op deze fantastische baan!

Bekijk hier ook onze video!

Wat wij vragen

Je wilt een verschil maken voor maatschappelijk kwetsbare leerlingen en je hebt een diploma op minimaal MBO-4 niveau. Heb je (werk)ervaringen/opleidingen in onderwijs/sociale wetenschappen/maatschappelijk werk? Dan is dat een pre.

Daarnaast is het volgende op jou van toepassing:

• Je wilt je in principe voor minimaal één jaar als tutor aan het werk committeren;
  • Je bent beschikbaar voor drie dagen (24 uur) per week;
  • Je vindt het prettig om in teamverband te werken, maar je kunt ook zelfstandig werken;
  • Je bent comfortabel in het geven en ontvangen van feedback;
  • Je hebt een positieve en flexibele houding binnen de soms hectische onderwijsomgeving;
  • Je bent in staat om sociale en emotionele vaardigheden bij te brengen aan jouw leerlingen.
Wat wij bieden
  • Een training vooraf die gebaseerd is op de evidence-based Bridge HDT methode;
  • Een jaarcontract voor 24 uur per week met de intentie om deze te verlengen;
  • Vakantiegeld;
  • Vrij en doorbetaald tijdens de schoolvakanties (10-12 weken per jaar);
  • Reiskostenvergoeding van €0,19 per km tot max. 100 km per werkdag;
  • Een jaarlijks persoonsgebonden budget van € 400,- die breed inzetbaar is;
  • Het in bruikleen krijgen van een zakelijke laptop;
  • Jezelf professioneel ontwikkelen in de Bridge HDT-methode en bredere didactische vaardigheden;
  • Ervaringen opdoen in het onderwijs en werken in een gedreven team;
  • Op korte termijn mogelijkheden om door te groeien binnen de stichting tot bijvoorbeeld manager.
Solliciteren

Upload je cv en sollicitatiebrief via de sollicitatiebutton. Je kunt uiterlijk tot en met 13 september 2022 reageren. Heb je vragen? Mail die naar Bowen (Bo) Paulle, Directeur Stichting The Bridge Learning Interventions, via bo@tbli.nl. Of bellen met Bowen Paulle op +31 64 22 17 12 6.

Het bureau van stichting The Bridge is gevestigd aan de Lange Herenvest 12 te Haarlem.

Stichting The Bridge laat zich bij het invullen van deze vacature ondersteunen door Youmotion | Staff Consultancy.

Deel deze vacature

• Reageren tot:
    14-09-2022
  • Locatie:
    Amsterdam, Zaandam, Gouda
  • Salaris:
    € 1.869,- bruto per maand o.b.v. fulltime.

De vacature is naar jezelf verstuurd

(let op je hebt nog niet gesolliciteerd)